Буцаалт

Amway компани Бүгд Найрамдах Монгол Улсын “Хэрэглэгчийн эрхийг хамгаалах тухай” хуулийг, тэр дундаа хэрэглэгчийн үндсэн эрхийг хамгаалахтай холбоотой зохицуулалт бүхий 2-р бүлгийн заалтуудыг удирдлага болгодог.

Amway компани бүтээгдэхүүнийхээ чанарыг чухалчилдаг бөгөөд бүтээгдэхүүнүүдийнхээ хэрэглээнд сэтгэл ханамжийн баталгааг өгдөг. Хэрэв та эсвэл таны хэрэглэгчид бүтээгдэхүүний чанарт сэтгэл хангалуун бус байвал таны хүсэлтээр бид мөнгийг буцаан олгох, эсвэл бүтээгдэхүүнийг солих болно.

Чанар муутай барааг дараах тохиолдолуудад

  1. Гэртээ хүргүүлэх явцад дутсан, эвдэрсэн тухай гомдлыг захиалга хүлээн авснаас хойш хуанлийн 14 хоногийн дотор Компанид гаргах ёстой бөгөөд эс бөгөөс компани гомдлыг үл хэрэгсэх эрхтэй.
  2. Биологийн идэвхт нэмэлтүүдийн хадгалах хугацаа нь тогтоосон «Баталгаат хадгалах хугацаа»-аас бага байдаг.
    Баталгаат хадгалах хугацааг дараах байдлаар тооцно:  

    Багц дээр заасан өдрийн тоо + 3 сар = Хадгалах баталгаат хугацаа
  3. Бусад бүтээгдэхүүнүүдийн хувьд: хэрэв хадгалах үлдсэн хугацаа нь доод хязгаараас бага байвал.
    Хадгалах хамгийн бага хугацаа:
    • нийт 1 жилийн хугацаанд - 1 сар;
    • нийт 1,5 жилийн хугацаанд - 1.5 сар;
    • нийт 2 жилийн хугацаанд - 2 сар;
    • нийт 3 жилийн хугацаанд - 3 сар.
АНХААР!

Хэрэв хэрэглэгчийн санаачилгаар гуравдагч этгээдийн ложистикийн компаниуд оролцсон бол барааны чанарын талаархи нэхэмжлэлийг хүлээн авахгүй. Буцаалттай холбоотой хүсэлтээ илгээхийн тулд «Хүсэлт гаргах дүрэм» холбоосоор орно уу.

Зохих чанартай барааны буцаалт

  1. Хэрэв хүсэлтийг захиалга өгсөн өдрөөс хойш хуанлийн 90 хоногийн дотор Amway компанид илгээсэн бол;
  2. Хэрэв бүтээгдэхүүнийг ашиглаагүй бол;
  3. Барааны үзэмж, хэрэглээний шинж чанар, сав баглаа боодол, хамгаалалтын хальс, үйлдвэрийн шошго зэрэг нь хадгалагдсан бол (удаан эдэлгээтэй барааг Үйлчилгээний төвийн акт байгаа тохиолдолд л хүлээн авна).
Нөхцөл, болзлуудын талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл авахыг хүсвэл «Хүсэлт гаргах дүрэм» холбоосоор ороорой.

Удаан хэрэглээтэй барааны буцаалт

Буцаах эсвэл солих ажил төхөөрөмжийн оношлогооны үр дүн дээр үндэслэн үйлчилгээний төвөөс гаргасан дүгнэлтийн дагуу хийгддэг.

Баталгаат хугацааг худалдан авсан өдрөөс эхлэн тооцно:

  • eSpring™ ус цэвэршүүлэх систем - 2 жил;
  • iCook™ гал тогооны хэрэгсэл (агааран шарагч, хутгагч, цахилгаан данх) - 2 жил;
  • iCook™ сав суулга - 1 жил;
  • Dermasonic™ болон Aquabrasion™ арьс арчилгааны аппаратууд - 1 жил.

Хэрэв баталгаат хугацааны явцад эдгээр төхөөрөмжүүдэд асуудал гарвал та оношлогоо, засвар хийлгэх, эсвэл солиулах зорилгоор үйлчилгээний төв–д хандаж болно. Хэрэв төхөөрөмжийн баталгаат хугацаа дууссан эсвэл эвдрэл нь баталгаанд хамаарахгүй үйл явдалтай холбоотой бол засварын ажлыг төлбөртэй хийж болно.

АНХААР!

eSpring-тэй холбоотой асуудлыг өөрөө шийдэхийн тулд та eSpring-ийн ашиглах зааврыг дагаж болно: amwayservices.kz

Буцаах хүсэлтээ илгээхийн тулд «Хүсэлт гаргах дүрэм» холбоосыг дагана уу.

Amway-н ХББЭрхлэгчийн гэрээг цуцлах үеийн бүртгэлийн хураамжийн буцаан олголт

Бүртгэлийн хураамжийг төлсөн өдрөөс хойш нэг жилийн дотор буцаан авах хүсэлтээ гаргаж болно. Энэ хугацаа дууссан бол компани буцаан олгохоос татгалзах эрхтэй.

Хүсэлтээ чөлөөт хэлбэрээр infomn@amway.com хаягаар илгээж болох бөгөөд ингэхдээ дараах өргөдлүүдийн аль нэгийг хавсаргана.

  • Amway-н ХББЭрхлэгчийн гэрээг цуцлах өргөдөл,
  • Бүртгэгдсэн үйлчлүүлэгчийн ангилалд шилжих өргөдөл.
АНХААР!

Гэрээ дуусгавар болсны дараа Түнш нь бараагаа ашиглаагүй, танилцуулга, хэрэглээний шинж чанар, анхны сав баглаа боодол, хамгаалалтын хальс, шошгыг хөндөлгүй хадгалсан бол бүртгүүлсэн өдрөөс хойш нэг жилийн барааг дотор буцааж болдог. Хэрэглээ удаантай барааны хувьд үйлчилгээний төвийн акт байгаа тохиолдолд л буцаах боломжтой.

Мөнгө буцаан олголт

  1. Төлбөр төлөгчийн захиалга төлсөн карт руу буцаан олголт хийнэ;
  2. Төлбөрийн бусад аргуудын хувьд төлбөр төлөгчийн өгсөн дэлгэрэнгүй мэдээллийг ашиглан хувь хүний ​​хувийн данс руу, эсвэл худалдан авагч эсвэл захиалга нэгтгэгчийн төлбөрийн данс руу буцаана;
  3. Баталгаанд хамаарах тохиолдол мөн гэдэг нь тогтоогдсон тохиолдолд компани удаан эдэлгээтэй барааг оношлуулхаар үйлчилгээний төвд хүргэсэн зардлыг нөхөн төлдөг. Нөхөн төлбөрийн хэмжээ нь Монгол улсад 7660 MNT хүртэл байна.

Хэрэв асуух зүйл байвал та Amway-н Колл центртэй/ Холбоо барих төвтэй дараах утасуудаар холбогдож болно.

// nopage