Хүсэлт гаргах дүрэм

Гоо сайхан, эрүүл мэнд, гэр ахуйн химийн бүтээгдэхүүний ангилалд багтсан бүтээгдэхүүн

Чанар муутай, хүргэлтийн явцад эвдэрсэн, дутуу хүргэлттэй, хэт их нийлүүлсэн барааны талаар гомдол гаргаж байна.

Хүсэлт гаргахын тулд дараах алхмуудыг хийнэ үү:

  1. Чанар муутай барааны фото зураг, видео бичлэг, дутуу хүргэсэн тохиолдолд задлах үеийн видеог бэлтгэнэ;
  2. Захиалгын дугаар;
  3. Сав баглаа боодлын лист (дутсан тохиолдолд);
  4. «Хандах» холбоосоор орж өргөдлийн маягтыг бөглөнө;
  5. Ажлын 2 өдрийн дотор таны хүсэлтийн статусыг имэйлээр мэдэгдэнэ.
АНХААР!

Хүргэлтээр ирэх үедээ гэмтсэн, эсвэл дутсантай холбоотой гомдлыг захиалгыг хүлээн авснаас хойш хуанлийн 14 хоногийн дотор өгөх ёстой, эс бөгөөс компани гомдлыг үл хэрэгсэх эрхтэй.

Удаан хэрэглээний бараа

Хүсэлт гаргахын тулд дараах алхмуудыг хийнэ үү:

  1. Amway-н ХББЭрхлэгчийн дугаар (захиалга бүртгэгдсэн хүний) эсвэл Amway бүртгэлийн дугаар;
  2. Захиалгын дугаар (худалдан авалтыг баталгаажуулах дугаар);
  3. «Хандах» холбоосоор орж өргөдлийг бөглөнө;
  4. Ажлын 2 хоногийн дотор та барааг буцаах өргөдлийн дугаар, үйлчилгээний төвийн хаягтай хариуг цахим шуудангаар хүлээн авах болно.
АНХААР!

Компани «баталгаат хугацаанд» багтан үйлдвэрлэлийн доголдлоос үүдэлтэй гэмтлийг арилгах үүрэг хүлээнэ. Түүнчлэн та үйлчилгээний төвтэй шууд холбогдож болно. Өргөдөл гаргахдаа бөглөсөн анкетаа өгөх ёстой (холбоос).

Үйлчилгээний төв рүү шуудангаар бараа илгээж байгаа хэрэглэгчид илгээмжиндээ бүрэн бөглөсөн өргөдлийн маягтаа хавсаргасан байх ёстой.

Зохих чанартай барааны буцаалт

Хүсэлт гаргахын тулд дараах алхмуудыг хийнэ үү:

  1. Доорх холбоосоор орж өргөдлийн маягтыг бөглөнө үү «Хандах»
  2. Дараагийн алхмуудын талаарх мэдээллийг хүлээнэ үү.
АНХААР!

Барааг буцаахын тулд түүний гадаад үзэмж, хэрэглээний чанар, эх сав баглаа боодол, хамгаалалтын давхарга болон үйлдвэрийн шошгыг хадгалсан байх шаардлагатай. Удаан хэрэглэгдэх барааг үйлчилгээний төвийн гаргасан актын хамт л хүлээн авна.

// nopage