Amway онлайн дэлгүүрийн захиалга
- Бүтээгдэхүүн дээр хулганаа байршуулаад «Миний сагсанд» гэсэн товчлуур дээр дарна уу.
- Гарч ирэх цонхонд «Одоо баталгаажуулах» дээр дарна уу.
- Сагс дотороо «Захиалга баталгаажуулах» дээр дарна уу.
Компани руу захиалга илгээх үед Захиалагчийн харж буй зардал эцэслэсэн дүн биш байж магадгүй, учир нь захиалгыг боловсруулахдаа энэ зардалд дараах зүйлсийг нэмж оруулж болно.
- Хүргэлтийн зардал.
- Захиалгад автоматаар нэмэгддэг шинэ үйлчлүүлэгч эсвэл түншийн бүртгэлийн хураамжийн зардал.
- Таны хөнгөлөлтийн нийлбэр дүн ч мөн тооцогдох боломжтой.
Захиалгын эцсийн өртгийг мэдэхийн тулд (баталгаажуулах) «Баталгаажуулах» гэсэн товчлуурыг дарснаар таны захиалгын бүх нарийн ширийн мэдээлэл боловсорч дууссаны дараа харах боломжтой болно.
Хэрэв та одоо бүртгэлтэй байгаа боловч буруу (өөр хүний ID) дугаар оруулсан бол таны үйлчлүүлэгч буюу түншийн оноог өөр түнш/үйлчлүүлэгчийн нэр дээр шилжинэ. Энэ тохиолдолд оноог тохируулах, урамшууллыг дахин тооцоолох хүсэлтийг хүлээн авахгүйг анхаарна уу.
Хэрэв вэбсайтаар дамжуулан Багийн нэгтгэсэн захиалга өгөхөд ямар нэгэн алдаа гарвал захиалга боловсруулах систем таны захиалгыг цуцлах болно. Энэ тохиолдолд «Миний оффис /Захиалгын түүх» хуудсан дээрх таны захиалгын төлөв байдал « Цуцлагдсан» болж өөрчлөгдсөн байна. « Захиалгын дэлгэрэнгүй» дээр дарснаар та цуцлагдах болсон шалтгааныг харах боломжтой боломжтой.
Цуцлагдсан захиалгын алдааг засахын тулд та бүтээгдэхүүнийг дахин шинээр сонгож захиалах шаардлагагүй бөгөөд «Дахин оролдох» гэсэн товчийг дарах хангалттай. Энэ товчийг дарсны дараа таны анх оруулсан захиалга бүхэлдээ сагсанд шилжих бөгөөд хуудасны баруун дээд буланд байрлах «Миний сагсанд» товчийг дарж үзэх боломжтой. Та сагсанд байгаа захиалгын өмнөх алдаануудаа засаад дахин захиалгаа илгээх боломжтой.
«Order details» хуудаснаас захиалга илгээхдээ сагсанд «Дахин оролдох» товчийг зөвхөн нэг удаа дарна уу. Энэ товчлуур дээр хэдэн удаа дарна төчнөөн удаа захиалга сагсанд шидэгдэнэ. Өөрөөр хэлбэл, хэрэв та «Дахин оролдох» товчийг хоёр удаа дарвал сагсанд давхар захиалга орох бөгөөд үүнээс болж та сагсанд байгаа бүх бүтээгдэхүүнийг устгаж, бүх алхмуудыг дахин хийх шаардлагатай болно.
Сарын сүүлийн өдөр бизнес эрхлэгч түншүүдийн идэвх өндөр байдаг тул сайтын хурд буурдгийг анхаарна уу.
- Хэрэв та багийн нэгтгэсэн захиалга хийх үед өөрийн ID дугаар дээр бүтээгдэхүүн худалдаж авахыг хүсэхгүй байгаа бол өөрийнхөө сагсанд 324168 кодтой Захиалга нээх үйлчилгээ гэдгийг сонгоход болно. Харин доош нь багийнхаа хүмүүсийн захиалгыг нь тэдний ID дугаар тус бүр дээр сагсанд хийх маягаар нэгтгэх боломжтой.
- Багийн нэгтгэсэн захиалга өгөхдөө та захиалгын анхны оролцогч, төлбөр төлөгч, хүлээн авагч гэж явна.
- Хэрэв Та (агуулахаас) захиалгаа очиж авах боломжгүйг ойлгож байгаа бол хүлээн авагчийг өөрчлөх шаардлагатай « Баталгаажуулах» шатанд захиалга өгөхдөө түүний нэрийг зааж өгөх мөн холбоосоор дамжуулан хүлээн авагчийг өөрчлөх маягтыг бөглөх боломжтой.